Xylem’in odağında müşteri memnuniyeti var

Xylem’in odağında müşteri memnuniyeti var

Xylem kilit pazar olarak gördüğü Türkiye’deki varlığını güçlendirmeye yönelik hamlelerine bir yenisini daha ekliyor. Müşteri memnuniyetine her zaman büyük önem veren şirket; önümüzdeki dönemde servis birimlerine daha fazla yatırım yapmayı ve servis ağını büyütmeyi hedefliyor. Müşterilerinin taleplerine bölgesel olarak hızlı bir şekilde cevap verebilme hedefiyle servis bayi yapılandırmasını geliştirdiklerini söyleyen Xylem Türkiye Genel Müdürü Altuğ Bilgiç, bu alanda attıkları adımlarla müşterilerinin gönül rahatlığıyla tercih ettiği ilk marka ve güvenilir çözüm ortağı olma yolunda ilerlediklerini belirtti.

Dünyanın temiz su ihtiyacını sağlamada yaratıcı çözümler üreten küresel su teknolojisi şirketi Xylem, müşterilerinin güvenilir çözüm ortağı olma hedefiyle ürünlerine olduğu kadar hizmetlerine de büyük önem veriyor. Her müşteriye özel farklı çözümlerin sunulduğu bir satış sonrası hizmet politikası benimseyen şirketin koruyucu bakım anlaşması ile beraber yedek parçaları da içeren daha kapsamlı anlaşmaları da bulunuyor. Her müşterisinin servis taleplerinin çeşitlilik göstermesi nedeniyle müşteri özelinde çözümler sunmayı tercih eden Xylem, bu şekilde arıza oluşmadan ya da oluştuğu anda kısa zamanda bozulan cihazları devreye alma şansı yakalıyor. Şirket, müşterilerinin ihtiyaçlarına göre oluşturacağı servis sözleşmeleri ile ekibini ve bölgesel servis bayi sayısını artırmayı hedefliyor.

Kiralama hizmetlerinde de mükemmeliyetçi bir yaklaşıma sahip olan Xylem’in değişik ihtiyaçlara yanıt veren 70’i aşkın bir kiralama filosu bulunuyor. Kiraladığı her üründe orijinal yedek parça kullanılmasına ve ürünün havuz testlerinden geçmiş olmasına büyük özen gösteren şirket, sahaya her zaman çalışma performansı üst düzey ürünler sunuyor.

Müşterilerini ani fiyat artışlarından ve uzun temin sürelerinden korumayı amaçlıyor

Şirketin satış sonrası ve kiralama hizmetleriyle ilgili bilgiler paylaşan Xylem Türkiye Genel Müdürü Altuğ Bilgiç, “Satış sonrası hizmetler konusunda global bir firma olmanın tüm avantajlarını kullanıyor ve gerektiğinde yurt dışından uzmanlarla müşterilerimizin taleplerine yanıt veriyoruz. Hizmetlerimiz Xylem bünyesindeki bütün markaları kapsıyor. Müşterilerimize ‘terzi işi’ bir hizmet sunmaya, onlara özel çözümler geliştirmeye özen gösteriyoruz. Onlara daha iyi bir hizmet sunabilmek için ekiplerimize yeni ürünlere göre yerinde veya yurt dışında eğitimler düzenliyoruz. Mevcutta olan servis bayilerimizin yanı sıra öncelik İzmir olmak üzere Türkiye’de ürünlerimizin yüksek oranda çalıştığı her bölgede bayi açmaya yönelik çalışmalarımız bulunuyor. Tüm bu çabalarımızla bütün müşterilerimize en kısa sürede çözüm sunup memnuniyetlerini maksimum seviyede tutmaya odaklanıyoruz. Proaktif bir yaklaşımla sunduğumuz servis çözümlerimizle müşterilerimizi hem ani fiyat artışlarından ve uzun temin sürelerinden korumak hem de yüksek memnuniyet sağlama hedefindeyiz.” dedi.

“Türkiye’deki pazar payımızı genişletmeyi hedefliyoruz”

Xylem Türkiye’nin gelecek dönem hedeflerini paylaşan Altuğ Bilgiç, “Bugüne kadar üst düzey ürün kalitemizle başarılı satış grafiği sergileyen bir firma olarak öne çıktık. Şimdi bu başarımıza büyüyen servis ağımız ve sürekli gelişen hızlı çözüm sunma motivasyonumuzu da ekleyerek önümüzdeki yıllarda Türkiye’deki pazar payımızı daha da genişletmeyi hedefliyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre oluşturacağımız servis sözleşmeleri ile birlikte ekibimizi çok daha fazla güçlendirecek; yaygın bir bayi ağı oluşturmaya ağırlık vereceğiz. Bizim için kalifiye insan kaynağı da çok önem verdiğimiz bir unsur. Servis noktasında çalışan sayımızı 5 yıllık süreç içerisinde önemli bir ölçüde artırmak istiyoruz. Ciromuzu da yine buna paralel şekilde artırmak öncelikli hedeflerimiz arasında. Müşteri memnuniyetini ilk sırada tutan firma felsefemiz ile çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” şeklinde konuştu.

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

132. Sayımız Yayında.