Vaillant yenilenen “infomobil araçları” ile en iyi müşteri deneyimini sunmayı hedefliyor

Vaillant yenilenen “infomobil araçları” ile en iyi müşteri deneyimini sunmayı hedefliyor

Vaillant Türkiye doğru, verimli ve sürdürülebilir iklimlendirme konusundaki bilinç ve farkındalığı artırma; mükemmel müşteri deneyimi sunma yolundaki çabalarını sürdürüyor. Bu kapsamda, infomobil araçlarıyla yıl boyunca Türkiye’yi dolaşacak olan Vaillant Türkiye, kullanıcılara en yeni iklimlendirme teknoloji ve çözümlerini içeren ürünlerini yakından tanıma ve deneyimleme olanağı sağlıyor.

Infomobil araçların yenilenmesinde sürüş güvenliğinin önceliklendirilmesinin yanı sıra üst düzey müşteri memnuniyeti sağlanmasına yönelik uygulamalara öncelik verildi. Yenilenen infomobil araçlar sayesinde potansiyel müşteriler, daha iyi bir deneyim ile kombiden ısı pompasına, şofbenden klimaya ve oda termostatından radyatöre kadar birçok ürünü yakından inceleme fırsatı bulacak; kombi panellerinin dijital ekranlarını aktif halde görebilecek ve merak ettikleri konularda detaylı bilgi alabilecekler.

Vaillant Group Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan konuyla ilgili şu bilgileri verdi: “2022 verilerine göre her infomobil aracımızın bir yıl içerisinde ortalama 15 bin km yol kat ettiğini görüyoruz. Araçlarımız sene boyunca Türkiye’nin birçok şehrini ziyaret ediyor. Sürekli yollarda olan ve her yıl bu kadar uzun mesafeler kat eden araçlarımızı, sürücü emniyeti ve müşteri deneyimini daha yukarı taşımak için yenilemeye karar verdik. Müşterilerimizin, ürün gamımız hakkında bilgi alması, ürünlerimizi yakından görmesi ve detaylı incelemesi gibi birçok deneyimi yaşayabilmelerini önceliklendirdik. Yeniden tasarlanan karoseri ile iç mekânda sergilenecek ürünlerin panellere yerleşimi daha müşteri odaklı ve bütünsel; dış tasarımı ise markamızı net bir şekilde ifade eden görsellerle tamamlandı.”

Infomobil5

Infomobil3

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

121. Sayımız Yayında.