Vaillant 2023’te enerji çeşitliliğine odaklanarak fark yaratmaya devam edecek

Vaillant 2023’te enerji çeşitliliğine odaklanarak fark yaratmaya devam edecek

Vaillant Türkiye, 2022 yılında da büyümeye devam etti. Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, zorlu geçen 2022 yılında da sürdürülebilirlik ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarının itici gücüyle çift haneli büyüme elde ettiklerini belirtti. Avdel, “2022 yılında ciromuzu Euro bazında yüzde 22 artırdık. 2023’te enerji çeşitliliğine odaklanacağız. Bu yıl da ülkemizde yıllık yaklaşık 2 milyar dolarlık tasarruf elde etme potansiyeli sağlayabilecek ısı pompası alanındaki iddiamızı sürdüreceğiz” dedi. 

Vaillant, Türkiye’deki 30. yılını kutladığı 2022 yılında Euro bazında yüzde 22 büyüdü. Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, “30 yıldır aynı çizgide ritmimizi artırarak, bugünden yarınlarımız için çalışıyoruz. Pandemi ve diğer ekonomik gelişmelerle birlikte 2022 zor bir yıl oldu. Vaillant Group Türkiye olarak bu zorlu dönemde bile grup çapında en iyi büyüme rakamlarına ulaşan ülkelerden biri olduk. Dünya ve Türkiye genelinde risklerin süreceği fakat fırsatları da içinde barındıran bir yıl bizi bekliyor” dedi.

Enerji çeşitliliğinin Vaillant’ın en önemli odak alanlarından biri olduğunu dile getiren Alper Avdel, “Mucit kimliğimizden aldığımız güçle yeni nesil teknolojilere yatırım yapıyor ve hem sektörümüzün hem de dünyamızın geleceğini gözeterek sürdürülebilir çalışmalara imza atıyoruz. Sürdürülebilirlik alanında anlaşmalarca belirlenen hedeflerin ulaşılmasında en büyük katkıyı sağlayacak ürünlerin geliştirilmesinde lider rol oynuyoruz. Bu alanda ısı pompaları ve hidrojenle çalışan ürünlerle hem enerji çeşitliliği sağlıyor hem de bu enerjilerin tüketicilerin kullanımına sunulması için önderlik ediyoruz. 2023’te de enerji çeşitliliğine odaklanacağız. Sektörümüzün gündeminde olan Yeşil Mutabakat, ERP, NSEB (Neredeyse Sıfır Enerjili Binalar) gibi yönetmeliklere uygun ürün ve hizmetler sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu. 

“Enerjiyi çeşitlendirmek ve bu alanda farklı çözümleri sunmaktan yanayız”

Isı pompalarının yenilenebilir enerji alanında verimli cihazlar olduğunu vurgulayan Avdel, “Teorik hesaplamalarımıza göre sadece 1 milyon adetlik yıllık kombi pazarının tamamını ısı pompasına çevirdiğimiz zaman; sübvansiyonsuz bir ortamda yıllık yaklaşık 2 milyar dolar tasarruf elde etmek mümkün oluyor. Mevcutta kullanılan cihazların da değişmesiyle birlikte uzun vadede bu tasarrufun çok daha yüksek seviyelere çıkma potansiyeli var. İklimlendirme alanında da trendin artık yüksek verimlilik sağlayan ve bunun yanında ülke ekonomisine de katkısı bulunan çözümlere doğru gittiğini görüyoruz ve biz de buna hazırlık yapıyoruz. Isı pompasının bu anlamda ne kadar önemli bir çözüm olduğunun farkındayız. Orta ve uzun vadede ısı pompası pazarının daha da büyüyeceğini ve yaygınlaşacağını öngörüyoruz” ifadelerini kullandı.  

2022’de de fark yarattık”

2022 yılında tüm iş kollarında başarılı sonuçlara imza attıklarını belirten Avdel, “Ürünlerimizin tüketiciler tarafından ulaşılabilir olması adına yoğun çaba sarf ediyoruz. Satışlarımız da bu çabalarımızla doğru orantılı şekilde, pozitif ilerliyor. Kombi tarafında geçen yıla paralel sonuçlara ulaştığımızı söyleyebiliriz. Şofbende çok iyi bir performans gösterdik. Isı pompası, elektrikli su ısıtıcısı ve kazan ürün gamında ise rekor satışa ulaştık. Kalitemizle, ürün gamımızla, müşteri deneyimi uygulamaları ile 2022’de de fark yarattık. 2023 yılında da kampanyalarımız ve müşteri dostu finansal çözümlerimizle yine çift haneli büyüme rakamlarına ulaşmayı ve ısı pompalarında sektördeki iddiamızı sürdürmeyi hedefliyoruz” diye belirtti.

Yeni teknolojilere ve ürünlere yatırıma devam 

Alper Avdel, müşterilerine tasarruflu ürünler sunmaya ve sürdürülebilir bir dünyaya katkıda bulunmaya devam edeceklerini söyledi. Avdel, “Vaillant olarak, “Yarın için bugünden Vaillant” diyerek ana iş kollarında güçlü pozisyonumuzu geliştirmeye odaklanıyoruz. Yeni teknolojilere ve ürünlere yatırıma devam ediyoruz. Marka ve dijital dönüşüm yatırımları ile farklılaşan müşteri deneyimi faaliyetlerimizi sürekli ileriye taşıyoruz. En iyi stratejinin mutlu müşteri stratejisi olduğuna inanıyor ve yönümüzü bu doğrultuda çizmeye devam ediyoruz. WhatsApp Destek Hattı, Görüntülü Keşif Hizmetleri, Dijital Servis Formu Projesi, Vaillant Self Servis Uygulaması, Saha Yönetimi Projesi gibi çalışmalarla Satış Sonrası Hizmetlerimizle de sektörde fark yaratmaya devam edeceğiz” diye konuştu. 

1681720381-eco-Tec-plus

1681720330-aro-THERM-plus-2

four-essentials-banner-788x352

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

129. Sayımız Yayında.