Geberit, yetkili servisleriyle buluştu

Geberit, yetkili servisleriyle buluştu

Banyoları baştan çıkarıcı tasarımlarla değiştiren İsviçreli sıhhi tesisat devi Geberit, Türkiye genelinde faaliyet gösteren yetkili servisleriyle bir araya geldi. 57 yetkili servisin katılım gösterdiği buluşmada yeni ürün ve sistemler tanıtılarak görüş paylaşımı yapıldı.

Üstün teknolojiye sahip geniş ürün gamıyla banyoların standardını yükselten Geberit, belirli periyotlarda düzenlediği kurumsal ve sektörel buluşmalarla hizmet kalitesini daha yukarı taşımak için çalışmalarına devam ediyor. Bu anlayış doğrultusunda Türkiye genelinde faaliyet gösteren 57 yetkili servisini bir araya getiren Geberit’in buluşması Radisson Blu Hotel & Spa, Istanbul Tuzla’da gerçekleştirildi. Toplantıda Geberit Türkiye Ürün Müdürlüğü tarafından yeni ürün, hizmet ve servisler hakkında detaylı sunumlar paylaşıldı.

Geberit için nitelikli hizmet bilgiyi paylaşmaktan geçiyor

Doğru hizmet sunmak kadar o hizmetin öncesi ve sonrasındaki sürecin de hassasiyetle yürütülmesi gerektiğine vurgu yapan Geberit Türkiye Genel Müdürü Ufuk Algıer, “Geberit olarak mevcut iş süreçlerimizin doğru işleyişinin yanı sıra müşterilerimiz ve sektör profesyonellerine sunduğumuz hizmetin her daim daha nitelikli olmasına da özen gösteriyoruz. Bunu da yıl içinde gerçekleştirdiğimiz ve yetkili servislerimizin yüksek bir oranda katılım sağladığı toplantılarla sürdürüyoruz. Bu buluşmamızda da Türkiye’nin dört bir noktasında hizmet veren yetkili servislerimizi ağırlayarak hem yeni ürünlerimizi ve sistemlerimizi hem de görüşlerimizi paylaştık. Verimli geçen bu buluşmamızın Geberit’in her daim koruduğu yüksek hizmet kalitesi ve standardını daha da yukarı taşıyacağından hiç kuşkumuz yok” dedi.

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

125. Sayımız Yayında.