Danfoss Soğutma Segmenti, geleneksek ticaret fuarları ve konferanslarının yerine ilk sanal etkinliğini duyurmaktan heyecan duyuyor — Cooling United Live. Özellikle iklimlendirme, ticari soğutma, yiyecek perakende ve endüstriyel soğutma kitleleri için tasarlanmış olan Cooling United Live, hem bir öğrenim forumu hem de yeni teknoloji sergisi olarak düzenlenecek.
Danfoss Soğutma Pazarlama İletişimi Direktörü Dorthe Borup Sindberg, “Artık endüstrimizdeki meslektaşlarımız ve liderlerle tekrar bir araya gelmenin ve soğutmayı ileri taşımanın vakti geldi. Danfoss’un ilk tamamen kapsayıcı dijital ve canlı etkinlik deneyimini sunmaktan heyecan ve onur duyuyoruz” dedi. “Cooling United Live’in her iki günü için de düşünce liderleri ve etkileşimli seanslardan oluşan çekici bir programımız var. Ve, geleneksel bir konferansın aksine katılımcılar Dünya’nın herhangi bir yerinden giriş yapabilirler. Bu yüzden herkesin katılım sağlayabilmesi için birden fazla dilde uzmanlarımızın hazır olduğundan emin olduk.”
Cooling United Live, soğutma endüstrisinin büyüdüğü ve evrildiği çeşitli yollara odaklanacak. Farklı kitlelere hitap eden geniş bir seans tipi çeşitliliğine sahip olacak ve bunların arasında şunlar bulunacak:
Uzak ortamda yeni bir yaklaşım
Danfoss Cooling Küresel Satışlar Kıdemli Yardımcı Başkanı Stéphane Nassau “Hepimiz yeni bir yaşam şekline uyum sağlarken, müşterilerimiz ve soğutma profesyoneli meslektaşlarımızla yeni ve etkileşimli bir şekilde tekrar bağlanmak için istekliyiz” dedi. “Bu, Cooling United Live’ın arkasındaki ana amacımızdır — Yeni, bazen bağlantısız ortamımızda profesyonel gelişimi ve ilişkileri yetiştiren bir ortam sağlamak.”
Cooling United Live kurulumcular, OEM’ler, dağıtımcılar, toptan satışçılar ve soğutma endüstrisine özel ilgi duyan veya uzmanlığı olan herkes için tasarlanmıştır.