Geberit cirosunun yüzde 2,5’i ile Ar-Ge odaklı çalışıyor

Geberit cirosunun yüzde 2,5’i ile Ar-Ge odaklı çalışıyor

İsviçreli sıhhı tesisat devi yatırımlarına devam ediyor

Geberit, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre globalde satış rakamını yüzde 3,1 arttırarak toplam satış hacmini 3,1 milyar İsviçre Frangı olarak gerçekleştirdi. İsviçreli sıhhi tesisat devi Türkiye’deki yatırımlarına da devam ediyor. 2018 yılsonu itibariyle globalde 11,630 personeli istihdam eden marka, Ar-Ge’ye 2018 cirosunun yüzde 2,5’ini ayırarak sektöre farklı bakış açısıyla baktığını kanıtladı.

Global ve Türkiye’deki ekonomik göstergeler yapı sektörünün rakamlarını etkiliyor. 2018 yılında 2017 yılının aynı dönemine göre globalde satış rakamını yüzde 3,1 arttırarak toplam satış hacmini 3,1 milyar İsviçre Frangı olarak gerçekleştiren Geberit, 2019 hedefini geçtiğimiz yılın ayını dönemine göre yüzde 4-5 bandında büyümeyle kapatmayı hedefliyor.

Algıer: Katma değerli ürünler geliştiriyoruz

Ar-Ge’yi DNA’sına kodlayan marka, geliştirdiği ürünleri günümüze uyarlayarak daha teknolojik altyapı ile pazara sundu. Geberit olarak, müşterisine değer yaratmak ve ortaya çıkan katma değeri paylaşmak için çalıştıklarını söyleyen Geberit Türkiye Genel Müdürü Ufuk Algıer , Geberit olarak, 2019 yılını 2018’e göre yüzde 4-5 bandında büyümeyle kapatacağını tahmin ettiklerini söyledi.  Global ve Türkiye’deki ekonomik göstergelerin yapı sektörünün rakamlarını etkileyeceğini belirten Algıer, “Günümüzde yaşanan ekonomik dalgalanma, insanların sadece temel ihtiyaçlarını karşılamasına olanak tanıyor. Tabii ki piyasanın buna dayanma sınırı, kişilerin alım gücü bariyerini aşması ile doğru orantılıdır. Öte yandan daralan piyasalarda rekabetin daha yoğun yaşandığını biliyoruz ve inşaat firmalarının da çalışmalarını rakiplerinden farklılaştırmak için kaliteyi yükseltme çabası içerisine girdiğini gözlemliyoruz” dedi.

Öte yandan Geberit’in eğitime verdiğini önemi gerçekleştirdikleri projelerle gösterdiğini söyleyen Algıer, yılların verdiği deneyimle sektöre yön verdiklerini ve markanın bilgi birikimini herkesle paylaştıklarını söyledi.  Markanın mottosuna sadık kalarak sürdürülebilir ilişkiler ve güçlü bağlar oluşturduklarını belirten Algıer, Geberit’in müşterilerine, özellikle tesisatçı ve sıhhi tesisat mühendislerine, kanıtlanmış geniş bir eğitim yelpazesi sunduğunun belirtti.  Algıer, yıllık rapora göre globalde yılda yaklaşık 35.000 profesyonelin Geberit ürünleri ve yazılım araçları hakkında eğitim aldığını belirtti. Yangından korunma ve ses yalıtımı, içme suyu hijyeni ve diğer konularda Geberit’in tesisatçılara, mimarlara ve sıhhi tesisat mühendislerine web seminerleri aracılığıyla destek verdiğini de söyleyen Algıer, dolaylı olarak 90.000 civarında müşteriye Geberit’i tanıttıklarının altını çizdi.

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

123. Sayımız Yayında.