Wılo Türkiye The Hammers Awards’da İki Ödülün Sahibi Oldu

Wılo Türkiye The Hammers Awards’da İki Ödülün Sahibi Oldu

İş dünyası ile pazarlama sektörünü bir araya getiren Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards’ı kazananlar açıklandı. 150 yıllık tecrübesiyle pompa sektöründe sürdürülebilir çözümler sunan Wilo Türkiye, ‘Suyun Sınırında’ projesi ile ‘Yapı ve İnşaat Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ ve ‘En İyi Sosyal Sorumluluk Takımı’ kategorilerinde iki ödülün sahibi oldu.

Enerji kaynaklarının akıllı ve verimli kullanıldığı bir dünya için çalışmalarını sürdüren Wilo Türkiye, ‘Suyun Sınırında’ projesi ile Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards’da iki ödüle layık görüldü. Suyu korumanın ve verimli bir şekilde kullanmanın önemini anlatmak ve daha verimli kullanılması için farkındalık yaratmak amacıyla hayata geçirilen ‘Suyun Sınırında’ projesiyle Wilo Türkiye, ‘Yapı ve İnşaat Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorisinde bronz ödülü alırken, ‘En İyi Sosyal Sorumluluk Takımı’ kategorisinde ise gümüş ödülün sahibi oldu.

Alanında Uzman Profesörler ile Hazırlandı

‘Suyun Sınırında’ projesi dahilinde, Türkiye’nin gündeminde de geniş yer bulan yağmur suyu hasadı ve sarnıçlarla ilgili konuyu işleyen Wilo Türkiye, proje kapsamında Prof. Dr. Ayşe Gül Tanık, Prof. Dr. Hayriye Eşbah Tunçay, Dr. Akgün İlhan ve Prof. Dr. İlber Ortaylı ile çalıştı. ‘Yağmur Hasadı’ yazısı Atlas Dergisi’nin mart sayısında yayımlanırken, alanında uzman dört profesör ile hazırlanan videolar ise Wilo Türkiye ve Atlas Dergisi dijital platformlarında (YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn) yayınlandı. Ayrıca paylaşımlara Popular Science, Capital, Ekonomist, Evim dergilerinin sosyal medya hesapları da destek verdi.

Çalışmalarını konuyla ilgili etkin makamlarda da duyurmak için 10 Büyükşehir Belediye Başkanı’na ve 50 gazeteciye özel bir mektupla ‘Su Mühendisliği Harikaları’ kitabı gönderen Wilo Türkiye, çalışmanın sonunda Turkuaz Grup’un düzenlediği ‘Su Pozitif Türkiye’ programına konuşmacı olarak da davet edildi. Wilo Türkiye’nin Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir kalkınma hedeflerine paralel olarak Instagram’da başlattığı #water2me kampanyasına özel hazırladığı “Su Senin için Ne Demek?” video filtresiyle sosyal medya hesaplarından paylaşıldı.

‘Wilo Türkiye olarak bir damla suyun bile kıymetini biliyoruz’

Tükenen su kaynaklarına dikkat çeken 360 derece bir iletişim çalışması gerçekleştirdiklerini söyleyen Wilo Türkiye Genel Müdür Mehmet Ürek; “Suyun Sınırında isimli projemizin amacı suyu korumanın ve verimli bir şekilde kullanmanın önemini anlatmak ve daha verimli kullanılması için farkındalık yaratmaktı. Bu bağlamda; 22 Mart Dünya Su Günü kapsamında pandemiye bağlı koşullara adapte olarak bir sorumluluk projesi gerçekleştirdik. Dünya çapındaki 50 Sürdürülebilirlik ve İklim Liderinden biri olarak, enerji kaynaklarının hızla tükendiği ve temiz suya erişimin gün geçtikçe zorlaştığı dünyamızda suyu korumanın ve verimli bir şekilde kullanmanın önemini anlatmak ve daha verimli kullanılması için farkındalık yaratmak için çalışıyoruz. Şirket olarak bir damla suyun bile kıymetini biliyoruz ve bu kapsamda projeler ile iklim değişikliğiyle mücadelede çalışmalar yürütüyoruz.”

Wilo-En-Iyi-Sosyal-Sorumluluk-Tak-m-Gorsel

Wilo-Yap-ve-n-aat-Sekt-r-nde-En-yi-Pazarlama-Tak-m-Gorsel

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

123. Sayımız Yayında.