Dünyanın Dört Bir Yanındaki Prestijli Projelerde Ode İmzası

Dominik Cumhuriyeti’nden Özbekistan’a

Türkiye’de ve ihracat yaptığı altı kıtadaki 75’in üzerinde ülkede yalıtım sektörünün önde gelen firmalarından ODE Yalıtım, prestijli projelerin tercihi olmaya devam ediyor. Bu yılın ilk yarısında havalimanından barajlara kadar yurt içindeki çok sayıda projede imzası bulunan ODE Yalıtım, Dominik’ten Özbekistan’a uzanan yurt dışındaki faaliyetleri kapsamında da kongre merkezi, stadyum, hastane gibi büyük ölçekli projelerde yer aldı.

Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli en büyük yalıtım şirketi ODE Yalıtım, yurt içinde ve yurt dışında prestijli projelerin yalıtımına imza atmaya devam ediyor. Yurt içinde olduğu gibi yurt dışında da ODE markasıyla faaliyetlerini sürdüren şirketin ürünleri, bu yılın ilk yarısında da dünyanın dört bir yanındaki projelerde tercih edildi.

Özgür Kaan Alioğlu: “Pandemi kısıtlamalarına rağmen yeni pazarlara ulaşmayı sürdürüyoruz”

ODE Yalıtım Genel Müdür Yardımcısı Özgür Kaan Alioğlu,

ODE Yalıtım Genel Müdür Yardımcısı Özgür Kaan Alioğlu

pandemi dolayısıyla ihracat pazarında yaşanan kısıtlamaları ve tedarik zincirinde yaşanan aksamaları göz önünde bulundurarak yaptıkları planlamalar neticesinde üretimde ve ürün arzında sürdürülebilirliği sağladıklarını söyledi. Bu strateji ile prestijli projelerde yer almaya devam ettiklerini ifade eden Alioğlu, “Yurt dışında altı kıtada, 75’in üzerinde ülkede faaliyet gösteriyoruz. Aynı zamanda ülkemizin en yaygın yurt dışı bayi ağına sahip yalıtım şirketiyiz. Bu çalışmalarımız sayesinde yurt dışındaki projelerimize her geçen dönem yenilerini ekliyoruz. Yurt içinde de 35 yılı aşkın deneyimimiz, Ar-Ge odağında geliştirilmiş yenilikçi ürünlerimiz ile projelere değer katmaya devam ediyoruz” dedi.

Yurt içinde limanlardan havalimanlarına dev projeler

ODE Yalıtım’ın bu yılın ilk yarısında yer aldığı yurt içindeki projeler arasında İstanbul’daki Yeşilköy Hava Harp Okulu Şantiyesi, Ataşehir Finans Merkezi, Emaar Square Kuzey Kule Projesi, Galataport ve Haliçport; Ankara’daki HAVELSAN Şantiyesi, İzmir’deki Bayraklı Entegre Kampüsü, Çanakkale’deki Ezine Millet Bahçesi Şantiyesi, Diyarbakır Baraj Şantiyesi, Gaziantep Havalimanı ve Muğla’daki Golden Key Otel Projesi yer alıyor.

Katar, Türkmenistan ve Özbekistan’da faaliyetler arttı

ODE Yalıtım’ın aynı dönemde faaliyetlerini artırdığı ülkelerin başında ise Katar, Türkmenistan ve Özbekistan geliyor. 2022 FIFA Dünya Kupası için hazırlıklarını sürdüren Katar’ın inşa sürecinde ODE’nin farklı ürünleri kullanılıyor. El Vakra şehrinde binlerce kişinin yaşayacağı Barwa Family Housing ile Barwa Labor Accommodation projelerinde ODE R- Flex uygulanıyor. Türkmenistan’da Olimpiyat Stadı, Aşkabat Havaalanı gibi önemli yatırımlarda yer alan ODE, yeni bir proje olan Türkmenistan Spor Üniversitesi’nde de Isıpan ve Starflex ürünleriyle bulunuyor. Özbekistan’daki çalışmalarını üç şehirde gerçekleştiren ODE Yalıtım, Semerkand’da sekiz otel ve bir kongre merkezini kapsayan Semerkand Turizm Merkezi ve Semerkand Havaalanı; Taşkent’te Enter Engineer Plaza, AKADEM Food Restaurant, 200 yataklı bir özel hastane; Buhara’da ise Hilton Otel olmak üzere toplam 165 bin metrekare ODE R-flex levha uygulaması yapıyor. Bu ülkelere ek olarak Dominik Cumhuriyeti’nde yürütülen farklı projelerde de ODE ürünleri tercih ediliyor.

Ode

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?