Daikin, soğutmadan sonra ısıtmada da liderliğe koşuyor!

Daikin, soğutmadan sonra ısıtmada da liderliğe koşuyor!

İklimlendirme sektörünün inovatif markası Daikin, soğutmadan sonra ısıtma segmentinde de başarı çıtasını yukarılara taşıyor. Türkiye pazarındaki başarısında büyük payı olan paydaşlarıyla çeşitli dönemlerde bir araya gelen Daikin Türkiye, Nisan ayında da 3 ayrı toplantı düzenleyerek toplamda 905 bayisini Antalya ve Sapanca’da ağırladı.

Soğutmadan sonra ısıtma sektöründe de liderliğe koşan Daikin Türkiye’nin krize rağmen yatırımlarına hız kesmeden devam edeceği müjdesi paydaşlar tarafından büyük coşkuyla karşılandı.

Yenilikçi ürünleri ve uygulamalarıyla iklimlendirme sektörüne öncülük eden Daikin, soğutma sektöründeki liderliğinin ardından ısıtma sektöründe de liderliğe koşuyor. Isı pompası segmentinde sektörünün ilk sırasına yerleşen Daikin, yanmalı ürünleriyle de son yıllarda yaptığı yatırımların meyvelerini almaya başladığını gösterdi. Paydaşları ile tüm kazanımlarını paylaşan; onlarla birlikte düşünen, birlikte planlayan, birlikte aksiyon alan ve hataları birlikte düzelten Daikin, insan merkezli yönetim anlayışını iş ortakları ile pekiştirmenin gururunu yaşıyor.

Paydaşlarıyla bir araya gelmenin muazzam bir sinerji yarattığına inanan Daikin, geçtiğimiz Nisan ayında 3 farklı bayi toplantısı düzenledi. Toplamda 905 bayisini Sapanca ve Antalya’da ağırlayan Daikin Türkiye, paydaşlarıyla 2018-2019 yılını değerlendirdi. Bu değerlendirmelerde Daikin Türkiye’nin ısıtma sektöründe de çok yakın bir gelecekte sektör lideri olacağı fikri bir kez daha pekişti. Tüm paydaşların aynı hedef ve motivasyonda buluştuğu toplantılar ‘ısıtmada da liderliğe koşmanın’ sevincini yaşattı.

2018 yılı Ağustos ayında baş gösteren mali kriz ve bu krizin artçılarının devam ettiği 2019 yılında; güçlü sermayesi, güvenilir ve teknolojik ürün gamı, uzman satış kadrosu ve insana değer veren yönetici kadrosuyla paydaşlarının yanında olan Daikin Türkiye, bundan sonra da paydaşlarının yanında olmaya devam edeceğinin müjdesini verdi.

Krize rağmen büyümesini artıran Daikin Türkiye, paydaşlarına olan güvenini yatırımlarını artırarak gösteriyor. Hem Daikin markası hem de Airfel markasındaki iş modeline yüksek inanç ile devam edecek olan Daikin Türkiye, paydaşlarını ve tüketicilerini koruma misyonundan vazgeçmeyeceğinin altını çiziyor.

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

123. Sayımız Yayında.