WILO, %100 Müşteri Memnuniyetini Hedefledi

WILO’nun, Türkiye geneline yayılmış yetkili servisleri Hedef Paylaşım Toplantısı’nda bir araya geldi. Toplantıda konuşan WILO Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın, satış kadar satış sonrası hizmetin de büyük önem taşıdığını ifade ederek, 2014 yılında %100 müşteri memnuniyeti hedeflediklerini söyledi.

WILO’nun tüm yetkili servisleri, 25 Ocak 2014’de Marriott Asia Hotel İstanbul’da gerçekleştirilen Hedef Paylaşım Toplantısı’nda bir araya geldi.
Satış sonrası müşteri memnuniyetini sürekli kılmak için yetkili servislerine yönelik eğitim ve toplantılara büyük önem veren WILO, Yetkili Servisler Hedef Paylaşım Toplantısı’yla 2013 yılının deneyim ve birikimini 2014 yılına taşıdı. 2013 yılının sektör ve şirket açısından değerlendirildiği toplantıda 2014 yılına yönelik strateji ve hedefler paylaşıldı.
Toplantıda açılış konuşmasını yapan WILO Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın, satış sonrası sürecin önemine değinerek mutlak müşteri memnuniyeti için kusursuz bir sistem yaratmayı amaçladıklarını ifade etti. Yalçın konuşmasında, yükselen satış grafiğinin yanı sıra hızlı ve etkili servis desteğinin önemine değindi. Satış sonrası hizmet dönüşlerinde %98’lik bir müşteri memnuniyeti yakaladıklarını ifade eden Yalçın, “2014 yılında en önemli hedefimiz; %2 oranında olan memnuniyetsizliğin nedenlerini anlayarak servis hizmetlerimizi %100 memnuniyete çıkarmak” dedi.
WILO Türkiye Operasyonlar Müdürü Tolga Ünal ise yaptığı konuşmasında sektöre yönelik değerlendirmelerde bulundu. Toplantı, 2013 yılının çeşitli alanlarda en başarılı yetkili servis ekiplerine plaket ve ödüllerin takdimi ile tamamlandı.

Benzer İçerikler

Yorum Ekle