Kurumsal Strateji

  • Yılların ve çok çalışmanın getirdiği firma saygınlığının ve devamlılığının sağlanması ve daha üst noktalara çıkarılması için, kalite politikasından ödün vermeden işleri tek seferde süresinde ve doğru yapmak.
  • Yurt içinde ve yurt dışında her zaman aranılan ve tercih edilen bir şirket olmak için daha çok çalışmak.
  • Çalışan personel için gerekli olan eğitim olanaklarını sağlayarak kalite derecemizin sürekli daha iyiye gitmesini sağlamak.
  • Ekip çalışmasına değer vermek. Şirket kurumsal yapısında ve işlerin işlemesinde kalite düzeyinin en üst seviyeye gelmesi için, organizasyondaki bireylerin görev ve sorumluluklarının bilincinde olmalarını sağlamak.
  • Şirket kalite prensibi olarak verimli ve kaliteli fikirlerin bilgili, deneyimli insan gücüyle ortaya çıktığını kabul etmek ve şirkete nitelikli insanlar kazandırmak.
  • Çevreye zarar vermemek için tüm önlemleri almak ve Kaliteli çevre bilinci oluşturarak gelecek için daha temiz bir dünya bırakılmasında örnek bir şirket olmak.
  • Tüm personelin iş güvenliğine ve sağlığına önem vermek. tüm işlerde ilgili kanun ve yönetmeliklere uymak.
  • Şirketin verimliliğini ve kalitesini sürekli arttırarak ülkeye daha fazla faydalı olmak için, şirketimizin ulaşmak istediği nokta ; ulusal ve Uluslararası arenada aranan, söz sahibi olan bir dünya şirketi olmaktır.

Kalite Politikamız

DEKO MEDYA A.Ş.; ISO 9001 Kalite standartlarını ve politikalarını yakından takip ederek Şirket içi ve dışı müşteri ihtiyaçlarına duyarlı, çalışanlarla ve müşterilerle güvene dayalı iletişim içinde, değişimlere açık, kalite kültürüne sahip ve kalite yönetim sistemi şartlarını en faydalı şekilde uygulamayı görev edinmiş bir kuruluştur.
Bu kaliteyi geliştirmek için sürekli kendini geliştirme ve deneme faaliyetlerinde bulunan ve sonucunda bir marka olabilmek için kendi kalite standartını geliştiren ve pazara kabul ettiren, bu kaliteyi daha ucuz ve uygun şartlarda müşterisine sunabilmek için maliyetleri düşürücü, verimi artırıcı ve sürekli iyileştirilmesini hedef alan bir firmadır.

İlkelerimiz

  • Güvenirlilik
  • Müşteri ve kalite odaklılık
  • Verimlilik
  • Sürekli iyileştirme ve yenilikçilik
  • Araştırmacılık
  • Katılımcılık
  • Önerilere açık olma
  • Çalışan memnuniyeti