İlk çeyrekte (%27) büyüyen Baymak, Avrupa’da Türkiye’nin gururu oldu

Baymak, 2017’nin ilk 3 ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre % 27 büyüdü. Aynı dönemde, Baymak İstanbul’dan Bitlis’e, Van’dan Mersin’e kadar Türkiye genelinde 30 yeni bayiyi bünyesine alarak gücünü arttırdı. 2016 yılını BDR Therma Grubu’nun en fazla büyüyen şirketi olarak kapattıklarını hatırlatan Baymak Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO’su Ender Çolak, “2017 yılının ilk çeyreğindeki yüzde 27’lik büyüme oranımızla grubun bünyesinde bulunan İngiltere, İtalya, Almanya, İspanya, Hollanda ve Amerika Birleşik Devletleri’ni geride bıraktık” dedi.


Her ihtiyaca uygun ürünleriyle ısıtma
– soğutma sektörünün öncüsü olan Baymak, 2017’nin ilk çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 27 büyüme kaydetti. Baymak’ın büyümesindeki en önemli itici gücün bayi yapılanması olduğunu vurgulayan Baymak Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO’su Ender Çolak “Yeni bayi ağımızla tüm Türkiye’de daha güçlü bir yapıya sahip olduk. Güçlü yapımız sayesinde yılın ilk çeyreğinde yoğuşmalı kombi satışlarımız bir önceki yılın aynı dönemine göre adet bazında % 30 arttı. Aynı dönemde klima satışlarımız adet bazında % 40, şofben ve termosifon satışlarımız ise % 18 büyüdü. Ayrıca ısı pompalarındaki inovatif  ürünlerimiz ve sunduğumuz hizmet sayesinde pazarda adetsel bazda da % 15 büyüme yakaladık” diye konuştu.

KOMBİ DE İLK AKLA GELEN MARKAYIZ

Türkiye genelinde 6 noktada faaliyete geçen Baymak bölge depoları sayesinde ürün sevkiyat ve teslimat kalite standartlarını arttırdıklarını ifade eden Ender Çolak şöyle devam etti: “Güçlendirdiğimiz lojistik ağı ile bayilere daha yakın konumda ürün bulundurmamız sayesinde tüketicilerin acil taleplerine hızla cevap verebiliyoruz. Baymak olarak, 81 ilde 1000’e yakın bayiye sahibiz, hayata geçirdiğimiz lojistik merkez projesiyle bayi kanalındaki sevkiyat düzenini yeni bir yapıya kavuşturmuş olduk.”

 

İKİNCİ ÇEYREKTE BÜYÜME ELEGANT PLUS İLE OLACAK

Klimada geçen sene piyasaya sundukları Elegant Plus klima serisinin soğutmada A++, ısıtmada A+ enerji verimlilik değerleri, ECO Mod özelliği, hassas sıcaklık kontrolü ve Silence Mod özellikleri ile tüketiciler tarafından tam not aldığını belirten Ender Çolak, “ÖTV oranının sıfırlanması ile klima satışlarımız adet bazında ilk 3 ayda % 40 arttı, yılın ikinci yarısında da bu rakamın artacağını ön görmekteyiz” diye konuştu.

ÜRÜNLERİMİZİ TÜKETİCİLERİMİZİN KONFORU İÇİN TASARLIYORUZ

Avrupa teknolojisini Türk tüketicilerinin konforu ve ihtiyaçlarına uygun olarak sunan Baymak, ısı pompası ürün serisi ile ilk çeyrekte adetsel bazda yüzde 15 büyüme gösterdi. Baymak, 2017 yılının ikinci çeyreğinde ise ısı pompasına olan yatırımları ile yepyeni iki modeli tüketicilerine sunacak. Bunun yanı sıra 2017 yılının ilk çeyreğinde duvar tipi kazanı Lectus Plus 160’ı piyasaya sunan Baymak, bu ürünü pahalı enerjiye karşı ve temiz doğa için tasarladı.

HEDEFİMİZ BÜYÜK

2017 yılının kalan 9 aylık döneminde yeni açacakları bayi ve Orange Store’larla güçlü yapılarını destekleyerek büyüyeceklerini belirten Ender Çolak, “2016 yılında özellikle, Almanya, Fransa, Gürcistan ve İspanya pazarlarında büyüme kaydettik. 2017 yılı sonuna kadar mevcut pazarlarımıza Rusya, Ukrayna, Polonya, Yunanistan, Sırbistan ve Romanya’yı da
ekleyerek ihracatta hedefimizi daha ileri seviyelere taşıyacağız” dedi.

Benzer İçerikler

Yazar hakkında

Yorum Ekle