Ariston Thermo Türkiye, Bayilerini Kıbrıs’da Ağırladı

Isıtma sektörü ürünlerinde dünya devi Ariston Thermo, bu yıl bayileriyle Kıbrıs’ın incisi Girne’de bir araya geldi. Türkiye genelinde 160 bayinin katıldığı toplantıda, Ariston Thermo 2015 değerlendirmesi yapıldı ve 2016 yılı hedefleri aktarıldı. Ariston Thermo, sürdürülebilir büyüme için tüm uzun vadeli hedeflerini enerji tasarruflu ürünlere odakladığını açıkladı.

 
Kalite ve enerji tasarrufunu bir arada sunarak yaşam alanlarında yüksek konfor sağlayan Ariston Thermo, 01- 03 Şubat 2016 tarihleri arasında Kıbrıs Elexus otelde Türkiye bayileriyle bir araya geldi. Toplamda 160 bayinin katıldığı toplantıda, Ariston Thermo 2015 değerlendirmesi yapıldı ve 2016 yılı hedefleri aktarıldı.

 
Kıbrıs’ta ilk günlerinde Girne Kalesini, Batık Gemi Müzesini ve Boğaz Şehitliği’ni ziyaret eden bayiler günü Bellapais Manastırı’ndaki Ali Poyrazoğlu performansı ile tamamladılar.
İkinci gün, Kadir Çöpdemirín interaktif sunumu ile başlayan toplantı, Ariston Thermo Group Merkez Asya & Romanya Genel Müdürü Turgay Dağ´ın konuşması ile devam etti.
Türkiye ekonomisi ve ekonomik trendler ile ilgili önemli bilgiler paylaşan Dağ, 2016 yılının Ariston için bir yeniden başlangıç yılı olacağının altını çizdi.

 
3 yıllık marka gelişim planı, 2016 yılı marka hedefleri ve pazarlama stratejisi hakkında bilgiler paylaşan Ariston Thermo Türkiye Pazarlama Müdürü Işıl Aksoy ise, dijital pazarlama, medya yatırımı ve konsept mağaza çalışmalarının sonucunda Ariston Thermo’nun marka bilinirliğinde çok önemli bir artış gerçekleştiğini belirtti. 2016 yılında imzalanan NTV & NTV Spor ve Galatasaray Sponsorluklarının hedeflerini anlatan Aksoy, nihai tüketiciye yönelik yoğun reklam çalışmaları ile marka algısını yukarı taşımayı ve enerji verimli ürünleri ön plana çıkarmayı hedeflediklerini vurguladı.

 
2016’da marka ortaklıkları ile nihai tüketiciye maksimum erişim sağlayacaklarını belirten Aksoy, Avea, Fiat, TT Net ve Yapı Kredi gibi marka işbirlikleriyle ilgili bilgi verdi.
Toplantı, enerji tasarrufu için paket çözümler sunan Ariston´un yeni ürünü ISI POMPASI NIMBUS’ lansmanı ile tamamlandı. Isıtma, su ısıtma ve soğutma fonksiyonlarını aynı anda %70´e varan enerji tasarrufuyla sağlayan Nimbus, bayiler tarafından büyük ilgiyle karşılandı.
Bayiler, gala gecesindeki muhteşem tenör- semazen performansı ile unutulmaz anlar yaşadılar.

 

Ariston Thermo Group Hakkında
Ariston Thermo ısıtma ve su ısıtma alanında dünya çapında lider; her gün dünyada, 250 milyon kişinin ürünlerini kullandığı güçlü yerel kökleri olan küresel bir şirkettir. Yıllık 1.34 milyar Euro ciro elde eden ve 7.4 milyon ürünün satışını yapan grup, 150 ülkede 6.600 çalışanı, 53 şirketi, 5 dış temsilciliği ve 12 ülkedeki 22 üretim sahası ile faaliyet göstermektedir.

 
Ariston Thermo’nun dünya çapında 10 ülkede 17 Ar-Ge ve Yeterlilik Merkezi bulunmaktadır. Ar-Ge dâhil 61 milyon Euro’luk yatırımlarıyla Ariston Thermo, Elco, Chaffoteaux, Atag, ve Racold markaları altında her çeşit ürün ve sisteme sahip olmakla beraber birçok hizmet sunmaktadır. Ariston Thermo’nun enerji verimine olan bağlılığı, güneş enerjisi sistemleri ve ısı pompalarının yanında, kazanlar ve su ısıtıcıları gibi ürünlerin veriminin arttırılması yoluyla gözlemlenmektedir. 2020 yılına kadar grup, faaliyetlerinin yüzde 80’ini, yüksek verimli ya da yenilenebilir enerji çözümleri ile yürütmek amacındadır. 2014 yılında, bu hedefin yüzde 42’sine ulaşılmıştır.

Benzer İçerikler

Yorum Ekle